מתי ממש יוצאת הבטן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע 18 להריון הבטן גדלה אך לא ממש רואים שאני בהריון אלא ששמנתי קצת זה מכניס אותי ללחץ כי אם כל הפחדים שיש לי אני חושבת שאולי אני לא בהריון??? החזה שלי גדל מאוד ועליתי כבר 5 קילו אבל הבטן מתי היא תתצא ממש? יש לי תחושות חדשות ואני חושבת שזה תנועות העובר משהו כמו דג במים בלופים כאלה זה לא מוקדם מידי? אשמח לקבל תגובה תודה
שלום סיגל ! בשבוע 18 זה הגיוני מאד שאת מרגישה לראשונה את תנועות העובר. זו תחושה מרגשת ! והיא מצליחה להעביר את הפחדים שמא משהו קרה וההריון הסתיים מבלי שהרגשת... הבטן יוצאת אצל כל אשה בזמן אחר. עוד מעט היא תעיד על ההריון שלך מרחוק - ובינתיים אין שום משמעות לגודל הבטן או לצורתה. הריון קל ומוצלח !