ניתוח קיסרי בלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 33 ולפי בדיקות אולטרסאונד יש לי יחסית תינוק גדול משקל מעורך +4 ק"ג וראש יחסית גדול לפי בדיקה פרטית שביצעתי אצל דוקטור מלינגר האם אני יכולה לבקש בזמן הליידה לבצע ניתוח קיסרי או זה רק לפי שיקול הרופא באותו זמן??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדן ! את יכולה לבקש ניתוח בכל עת - לפני הלידה או במהלכה. לפי חוק זכויות החולה זו זכותך, ואינך תלויה ברצונו הטוב של הרופא. המלצה - אם את מתכננת ללדת בכל מקרה בניתוח, קבעי מראש תאריך. כך תוכלי לבחור את בית החולים שמדיניותו מתאימה לך (אחרי ניתוח יש לך ולתינוק שהות של כמה ימים בבית החולים). בהצלחה !