צרבות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי צליל, אני בשבוע 27, כל ההריון היו לי צרבות (גם מלפני ההריון זה לא זר לי) אבל עכשיו - בשבוע האחרון זה בלתי נסבל, יש לי צרבות קשות לאורך כל היום והלילה וכלום לא עוזר (נסיתי טמס - עוזר לחצי שעה מקסימום) ניסיתי תה משומר ואניס (עוזר לעשר דקות) הפסקתי לאכול פחממות בכלל - כלום לא עוזר, יש לי כאבי גרון קשים כבר שבוע בגלל החומצה שעולה לגרון, אני מפחדת שיגרם לי נזק בגרון.. יש לך רעיונות מה עושים?
שלום איה ! אני מציעה לך שני דברים : הראשון - לחפש בשאלות קודמות ובקישור משמאל (הריון ולידה - אתרים ברשת) טיפים להתמודדות עם הצרבת. השני - בגלל שאת מתארת מצב שאינו נובע רק מההריון, וגורם לך כאבים ולא רק אי נוחות - לפנות לרופא מקצועי (גסטרו) או לפורום המתאים. יכול להיות שתזדקקי לתרופות ממש, ורק רופא יוכל לתת לך אותן. הריון קל ומוצלח !