ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסהה בערך 5 חודשים להקלט להריון ובחודש וחצי האחרונים לא קיבלתי מחזור וכשערכתי בדיקות הריון נודע לי שאני לא בהריון לפני שבוע קיבלתי מחזור ונבדקתי אצל רופא נשים והוא אמר לי שכנראה שלא היה לי ביוץ החודש. השאלה שלי האם זה נורמלי שתהיה הפסקה של חודשיים במחזור ? והאם יתכן מצב שבאמת לא היה לי ביוץ החודש והאם זה בסדר ונורמלי ולא צריך לדאוג בשל כך?
שלום רווית ! יכול להיות שהמתח משפיע וגורם לאי סדירות במחזור. זה לא המצב הנורמלי, אבל עדיין לא מצדיק דאגה. כדי לוודא מה מתרחש בגופך, כדאי לבקש מהרופא מעקב הורמונלי, ואז תדעי אם המחזור בגופך תקין ומתי את מבייצת. בהצלחה !