אנטיביוטיקה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לדעת אם אני לוקחת אנטיביוטיקה ויכול להיות שאני בהריון (במידה ונקלט כמובן- רק בעוד שבוע אוכל לדעת) האם זה מסוכן? אני צריכה לקחת את האנטיביוטיקה עד סוף השבוע הזה. וזה בדיוק השבוע שבו נוצר כל תהליך ההריון. תודה
שלום ! אינני רופאה. אפשר להתקשר למרכז הטרטולוגי בירושלים, טלפון 02-6243663 או 02-6243669 , או לאחד המרכזים האחרים, רשימה שלהם בהריון ולידה- אתרים ברשת (תמונת המקלדת משמאל). תאמרי להם את השם המדוייק של התרופה. בברכה, אהובה