ישיבה ממושכת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 9 ויש לי מספר שאלות שמטרידות אותי ואין לי את מי לשאול: 1. בעבודה אני יושבת רוב היום - האם זה בריא ? 2. הרופא לא נתן לי עדיין כדורי ברזל אלא רק חומצה פולית והוא טוען שאין צורך לקחת כרגע אלא רק בשלב מאוחר יותר - האם זה לא עלול לפגוע בהתפתחות העובר ? האם כדאי להמתין ? 3. המלצות לרופא שמבצע שקיפות עורפית באזור המרכז ? תודה.
שלום דפנה ! אני לא רופאה. ישיבה מרובה אינה מזיקה, אבל בשלבים המאוחרים של ההריון היא קשה יותר. כדורי ברזל אינם תוספת אוטומטית, אלא רק לטיפול באנמיה, אם היא ניכרת בבדיקת דם. בכל מקרה, משתדלים לא לתת תוספת ברזל גם במקרים של אנמיה קלה בשליש הראשון, בגלל הרגישות של מערכת העיכול בשבועות אלה. הריון קל ומוצלח !