סכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תשובת הבדיקה של העמסת סוכר היא: GTT 0 - 64 GTT 60 -106 GTT 120 - 105 GTT 180 - 44 מה זה אומר? זמן אפס וזמן 180 דק' מחוץ לתחום
שלום דנה ! אני לא רופאה, ובדרך כלל רצוי לחזור לרופא המטפל לפיענוח תוצאות הבדיקות. גם זמן אפס וגם לאחר שלוש שעות נתנו ערכים נמוכים יחסית. זה אומר שאינך סובלת מסכרת הריון, אבל יש לך נפילות ברמת הסוכר. אצלי מצב כזה (היפו) היה גורם לסחרחורת והתעלפות, ולכן תמיד היה לי בתיק משהו מתוק כדי להקפיץ את רמת הסוכר אם חשים בנפילה שמגיעה. אבל אני שוב חוזרת - כך זה היה אצלי. אצלך זה יכול להיות שונה, וחשוב לקבל הסבר מהרופא המטפל. בהצלחה !