אחרי הפסקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצערנו עברתי הפסקת הריון סלקטיבי לפני יומיים בשבוע 32+5 של אחד משני תאומים לא זהים שנמצאים בשליות נפרדות. לדברי הרופאים אין סיכון בהמשך השארות העובר שאינו חי ברחם בשל העובדה שהם נמצאים בשליות נפרדות אך כל רופא מדבר על טווח יעד אחר שהם יכולים להשאר ברחם. יש רופאים שאומרים לחכות לשבוע 35-36 ויש המדברים על שבוע 39 !!! העובר במצב עכוז ובכל מקרה לאור הקושי הרגשי הרב מדובר על לידה בניתוח קיסרי. אשמח לשמוע את דעתכם בעניין המועד
שלום ענת ! מצטערת לשמוע על הסיטואציה הזו, זה בוודאי לא קל. אין כאן רופא שיענה לך , והבנתי שקיבלתם כמה חוות דעת שונות, כך שההחלטה תלויה בעצם בכם - למי מהרופאים להקשיב... מקווה שהכל יעבור בשלום ובקלות !