שפעת בסוף הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לקראת סיומו של השבוע ה-40 להריון הראשון שלי, ואתרע מזלי לחטוף שפעת בדיוק עכשיו. הפעם המחלה מלווה בחום שלא ממש נוטה לרדת (38 מעלות,שעה אחרי שנטלתי אקמול בהוראת רופא). שאלתי היא: מנסיונכן, האם יש צורך להלחץ? או שאולי בגלל הלידה הממשמשת זה אולי טבעי שהחום לא יעלם כל כך מהר? תודה, אלינור
שלום לינור ! אני לא יודעת אם יש קשר בין הלידה הקרובה לחום העקשן, אבל אם את במעקב רופא, כנראה שזה בסדר... לידה קלה ומוצלחת, ותרגישי טוב !