מסז' בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום !! אני בשבוע השישי להריון ראשון, בתחלית ההריון היו לי דימומים חלשים שנמשכו כמעט שבועיים, הדימומים נפסקו לחלוטין, וכרגע הכל נראה תקין. השאלה שלי היא האם בתקופת ההריון מותר ללכת למסז' בספא, עם שמנים (עיסוי שוודי וכו') וג'קוזי ?או שעדיף לדחות את הפינוק עד לארחי הלידה? תודה רבה, לימור
בקשר לשאלתך לגבי עיסוי, מותר אבל רק מחודש חמישי, המשך הריון מוצלח וקל
שלום לימור ! מוסיפה על דברי שריתה : חשוב לוודא שהמטפל/ת מודע/ת להריון, ולא משתמשת בשמנים שאסורים בהריון או בנקודות אנרגטיות שעלולות להזיק להריון. ואם צריך להזכיר - אני לא רופאה. בהצלחה !