הריון שבוע 16
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי רוצה לעבור בדיקה גנטית, כדי לדעת ממי אני בהריון לאן אני צריכה לפנות?
שלום שריתה ! אני לא רופאה . מתשובות של כמה רופאים - למיטב ידיעתם יש צורך בצו של בית משפט על מנת לבצע בדיקת אבהות. אני מפנה אותך לאתר של בית החולים תל השומר (שיבא) , גם שם כתוב כך - http://www.sheba.co.il/h/909/ תעייני שם במיוחד בסעיף מספר 5. יש אפשרות להתקשר אליהם ולברר , אולי נהלים השתנו. במידה וצליל יודעת יותר מכך, היא בוודאי תכתוב לך. שבת שלום, אהובה