זרע חלש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה עושים במצב בו לגבר יש זרע חלש? מה זה אומר בכלל? האם זה עלול לגרום לכך שלא ניתן להקלט להריון כלל או שצריך טיפול לשם כך? ואם כן איזה סוג של טיפול?
שלום שגית! אני לא רופאה. כדי לקבל תשובה מלאה ומקצועית, אני מציעה לך, במסגרת האתר, לפנות לד"ר רן לין בפורום פריון הגבר - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/48 ועד שיענה לך, יש שם בצד שמאל של העמוד הפנייה לשני מאמרים: על פוריות הגבר שאלות נפוצות בפריון. מקווה שעזרתי, אהובה
תודה רבה אהובה! עזרת לי מאוד, אני אפנה לשם...