שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבוע 12 + 5 ימים אמר לי הרופא כי מין העובר הינו זכר האם יתכן והוא טועה?
הי גם אני עשיתי שקיפות בשבוע הזה, ונאמר לי שיש לי בן (בפעם השנייה). בפעם הקודמת הוא לא טעה ונראה לי שגם הפעם לא. ראו ממש בולבול וקשה להתבלבל. בד"כ אם יש טעויות כשאומרים שיש בת כי לא תמיד מצליחים לראות את הבולבול. מה שזה לא יהיה, שיהיה בהצלחה!
שלום ליאת וטלי ! בשבוע כ"כ מוקדם בהחלט יש טעויות, לשני הכיוונים. רק מסביבות שבוע 15 הזיהוי באולטראסאונד מדויק, וגם אז - תלוי במיומנות של מבצע הבדיקה. הריון קל ומוצלח !