שבוע 19
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם בשבוע 19 חייבים להרגיש באופן קבוע את העובר ? או יכול להיות שיהיו יום יומיים ללא תחושות של ממש? אני בהריון שני ובקושי מרגישה את העובר, שבוע 19 האם תקין? תודה
למיטב ידיעתי, הרגשת העובר, תלויה ראשית בגודלו, כלומר כאשר הוא בגודל שק ההריון ויותר. דבר זה מתרחש סביבות שבוע 20.
שלום ליבת ! בשבוע 19 עוד מוקדם להרגיש את העובר באופן קבוע. התנועות שאת מרגישה קשורות למיקום השיליה ולכמות המים בשק ההריון. תוך שבוע שבועיים התנועות יתחזקו ויהיו הרבה יותר ברורות וקבועות. הריון קל ובריא !