מתי אפשר כבר לבדוק אם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, יש לי שאלה ואשמח לקבל תשובות מנשים שקצת יותר מנוסות ממני. קצת פרטים על המחזור שלי: מאוד סדיר! אפילו מקדים ביום כל חודש. הפעם היחידה שאיחר לי, הייתי בהריון. הייתי אמורה לקבל ב- 6 לינואר (לפני 3 ימים) ועדיין מאחר לי. האם הייתן מציעות לי לעשות בדיקת שתן/ דם, לחכות? אשמח לתשובה מהירה. תודה רבה לכן מראש!
את בינתיים יכולה לנסות את הבדיקה הביתית, בשתן הראשון של הבוקר. הבדיקות האלה בדרך כלל מדוקיות, ואם את אומרת שיש לך כבר איחור אז הוא יתן לך כבר תשובה חיובית אם את בהריון. זאת הדרך המהירה והקלה להרוג את הסקרנות.