לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני משתמשת בגלולות מזה כשנה וחצי. כעת אני ובעלי מעוניינים להיכנס להריון. שאלתי היא איזה הכנות נדרשות, הכוונה האם צריך פרק זמן מסויים לנקות את הגוף מהגלולות, לקחת חומצה פולית במשך זמן מסויים טרם הנסיונות להיכנס להריון? האם יש בדיקות שעליי לבצע או בדיקות ששנינו צריכים?
שלום מירב ! אני לא רופאה. כדאי שתקראי כאן, ואני מאמינה שתקבלי מענה לפחות לחלק מהשאלות - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 המידע הוא כללי בלבד, ובכל מקרה אינו מחליף את היעוץ אצל הרופא המטפל. חשוב לגשת לגינקולוג שלך ולקבל את ההדרכה המדוייקת ממנו, וגם לברר איתו האם יש צורך, במקרה שלך, בפרק זמן מסויים לנקות את הגוף מהגלולות. בהצלחה, אהובה