הדלקת לא עוברת....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי סיגל מחר אני נכנסת לשבוע 17 תוצאות חלבון עוברי עברו בשלום בניו יורק רק לא נותנים יותר מדי פרטים האם להתקרצץ? בכול מקרה יש לי דלקת שלא עוברת כבר כמעט חודש הרופא נתן לי אנטיביןטיקה וזה לא חלף עדיין יש לי הפרשות לבנות וכמו ליחה ....ללא ריח האם זה מסוכן ומתי זה יעבור ?האם כדאי להשתמש במשחה כלשהי? אשמח לקבל תשובה תודה
שלום סיגל ! יכול להיות שההפרשה היא דווקא התגובה לאנטיביוטיקה - הרבה פעמים מתיישבת לה פטריה במקום הדלקת... אם זה המצב, יש טיפול קצר ויעיל - כדאי להתייעץ עם הרופא,ף ולהבא - עם אנטיביוטיקה לקחת אסידופולוס או לפחות יוגורט ביו, כדי לחזק את החיידקים הטובים שמונעים מהפטריות להתיישב בגוף. בהצלחה !