תוצאות אולטרא סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! נכנסתי אתמול לשבוע 38 ובמהלך האולטרא סאונד עלו כל מיני ממצאים שקצת הדאיגו אותי. אשמח לקבל חווץ דעת נוספת. הרופא שלי רק אמר לי לחכות עוד שבוע ואם לא אלד עד אז נעשה שוב בדיקה. אשמח לקבל אינדיקציה האם יש מקום דאוג או לא. מי שפיר : קצת עכורים גם ריבוי (מספר 25). שיליה דרגה 3. לי התוצאות נורא הלחיצו - האם זה נראה תקין בשלב זה?
שלום סימה ! אינני רופאה. את בוודאי רוצה לקבל חוות דעת מרופא, ולכן אני מציעה לך לפנות בשאלתך לד"ר חזן בפורום "אולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה", כאן בדוקטורס. ראי ברשימת הפורומים. בהצלחה, אהובה