רנטגן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עכשיו אני בהריון שבוע 6-7. ודווקה בחודש אחרון קבלתי המון תרופות והיתי הרבה חולה. היתה דלקת בדרכי השתן-קיבלתי אנטיביאוטיקה,עשיתי צילום ראות-קיבלתי אין סוף סירופים נגד שיעול,סמתי תיפות אף,לקחתי קולדקס. האם גרמתי נזק לאובר ואיזה? תודה מראש
שלום אירית ! אינני רופאה. גם לגבי תרופות בהריון וגם לגבי צילומי רנטגן, כדאי שתתקשרי לאחד המרכזים הטרטולוגים, ותשאלי שם. (צייני את השמות המדוייקים של התרופות) ; רשימה שלהם בצד שמאל של העמוד , "הריון ולידה-אתרים ברשת". המרכז בירושלים, מספרו 02-6243669 בנוסף התייעצי עם הרופא המטפל. הריון בריא, אהובה