רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, רציתי לדעת שני דברים: באיזה שבוע נכנסים לחודש תשיעי? ובאיזה ערכים של לחץ דם, אם ידוע לך, מחליטים על זרוז לידה, כשמאובחנת רעלת הריון קלה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלונה ! שבוע 36 הוא תחילת החודש התשיעי. על זירוז (או ניתוח קיסרי) במקרה של רעלת לא מחליטים רק לפי לחץ הדם. יש ערכים נוספים שנבדקים, וההחלטה מתקבלת ע"י הרופאים שעוקבים אחרי מצב האם (והרעלת). אני מצרפת לך מאמר שכתבה מדריכת הכנה ללידה על רעלת הריון : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ForumFAQAnswer.asp?id=110&QID=3624 (שימי לב לקישור לכתבה, בסוף המאמר). בהצלחה !