שאלה דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עשיתי ביום שלישי שעבר בדיקת דם והתוצאה היתה בטא 22, חמישה ימים לאחר מכן (ביום ראשון השבוע) עשיתי שוב בדיקת דם והתוצאה היתה בטא 180, והיום (חמישי) התוצאה היתה בטא 611. רציתי לדעת אם התוצאה תקינה.
שלום דנה ! אני לא רופאה, והכפלת הבטא זה לא ממש מדע מדויק. העלייה אצלך כמעט לפי הספר : בששת הימים הראשונים - 3 הכפלות (22..44..88..196 - והערך שלך היה 180) ואח"כ עוד כמעט שתי הכפלות באבעה ימים (180..360..720 והערך היה 611). בעיניי הבלתי מקצועיות זה נראה תקין לחלוטין. הריון קל ומוצלח !