כאבי מחזור בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון של 7.3 שבועות. אתמול עברתי בדיקת אולטראסאונד, יש דופק והכל תקין. אבל, מתחילת ההריון אני מתעוררת בלילות עם כאבים נוראיים הדומים לכאבי מחזור אך חזקים יותר וממש בלתי נסבלים. כאבים אלה הופיעו גם לפני שידעתי שאני בהריון והם נשנים בתדירות של פעם ביומיים-שלושה. לא ברור לי למה לא שאלתי את הרופא על כך, אולי בגלל שהוא חזר ואמר שהכל תקין, וכנראה שלא הרגשתי בנח כי הוא נותן לי לפעמים להרגיש קצת היפוכונדרית. רציתי לשאול אם מישהי אולי יודעת מה פשר התופעה. תודה.
הי אביבה, לפעמים בתחילת הריון יש כאבי מחזור, זה כנראה מסיבות הורמונליות, או שהרחם גדל, בכל זאת משהו משתנה שם. גם לי היו כאבים ממש חזקים, מתחילת ההריון, אבל אצלי אובחנה לבסוף דלקת ברחם, לכן אל תוותרי ותשאלי את הרופא, לפעמים צריך לכוון אותם כדי שידעו מה יש לך, אז שיבדקו את זה, זה יכול גם להצביע על דלקת בשתן שזה תופעה מאוד נורמלית בהריון. בכל מקרה אני מציעה לך לשאול את הרופא שלך. שיהיה בהצלחה והריון קל ונעים