טיפול שיניים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעיקבות אכילת תפוח, גיליתי לתדהמתי כי אחת משיניי נשברה ונפלה, אני נמצאת בשבוע השבעי להריוני, האם מותר לטפל בשיניי בתקופה זאת? האם אין חשש לעובר בשלב מוקדם כל כך? תודה על העזרה
ניתן לעבור טיפולי שיניים בהריון תוך התיחסות לבעיות העיקריות בטיפולים אלו שהן צילומי רנטגן בתחילת ההריון ולקיחת תרופות (בעיקר אנטיביוטיות מסוימות) סביב הטפול או במהלכו. רופאי שיניים מודעים לבעיות אלו ויש ליידע אותם על היותך בהריון לפני הטפול.
האם מותר לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן הריון?