מחלת הנשיקה-ונסיון להכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני להכנס להריון. לפני כחודש בצעתי בדיקת נוגדנים ןהתקבלו הממצאים הבאים: cmv igG גדול מ-250 חיובי cmv igM חיובי חלש cmv igG avidity גדול מ-45% EBNA igG pos EBV PAST infection כעבור חודש בצעתי שוב בדיקות והתקבלו התוצאות הבאות: cmv igG 246 cmv igM שלילי לאור התוצאות מתי אוכל להתחיל בנסיונות להכנס להריון מבלי שהדבר יהוה סכנה או הפלה , ברצוני לציין כי הייתי בהריון בחודש ספטמבר והיתה לי הפלה טבעית בשבוע ה -7 , האם ההפלה קרתה בגלל מחלת הנשיקה? תודה מראש!
שלום לילך ! את שואלת לגבי CMV, ולא לגבי מחלת הנשיקה (EBV). מכיוון שהנושא הזה מורכב, חשוב שתקבלי ייעוץ אישי מרופא, ולא דרך הרשת. על CMV תוכלי לקרוא כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=110&art_id=287 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=110&art_id=425 ואני ממליצה חד משמעית לפעול רק לפי הנחיית רופא, ולא לפי מידע מהרשת. בהצלחה !