כולסטרול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שלום יש לי רמה גבוהה מאוד של כולסטרול בדם עם פערים גדולים בין HDL ל LDL. האם יכולה להתעורר בעיה בהריון עקב כך? הפסקתי את הטיפול התרופתי לקראת ההריון (בהמלצת הרופא) אבל אני לא ממש יודעת איך לנהוג
שלום הללולי ! אין כאן רופא שיכול לענות לך. אותו רופא שמטפל בך, ויעץ להפסיק את התרופות, יוכל לתת את התשובה האישית עבורך. (רק מחשבה : הנזק שגורם הכולסטרול לכלי הדם הוא לאורך שנים, והריון נמשך פחות משנה. קשה לי להאמין שייגרם נזק מיידי מכמה חודשים לא מאוזנים, אבל המחשבה הזו אינה מבוססת על ידע רפואי...) בהצלחה !