הריון כן או לא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת דם להריון שעשיתי היום קיבלתי את התוצאה HCG-B QUALITADIVE (B ורשום שלילי יש לציין שהמחזור מאחר לי למעלה מ - שבוע וחצי מה שלא קרה לי מעולם האם הבדיקה אומרת שאין הריון או שאולי ישנה אפשרות שיש טעות בבדיקה אודה לתשובה מהירה
שלום חן ! אני לא רופאה. אם הבטא שלילי - אין הורמון הריון בדם, ואין הריון. זו בדיקה מדויקת ואמינה. כדאי שתגשי לרופא לברר מדוע המחזור לא מגיע - יכולות להיות סיבות נוספות מלבד הריון, וחשוב לוודא מה הסיבה. בהצלחה !