אכילת סושי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשליש הראשון של ההריון רציתי לשאול האם מותר לאכול סושי בזמן ההריון עקב כך שהדג שם נא ולא מבושל??? והאם יש קשר ביו TOXOPLASMA לבין מאכלים לא מבושלים כמו סושי? או זה קשור רק בחתולים? וכן האם מותר למשל לאכול קרפצ'ו ששם הבשר נא?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ! אני לא רופאה. אכן לא מומלץ לאכול סושי או בשר נא אחר בהריון, אבל לא בגלל טוקסופלזמה, אלא בגלל חיידק הליסטריה שעלול לגרום להפלות. (החיידק מושמד בבישול). מכיוון שמכינים באותם כלים את כל סוגי הסושי, כדאי להתרחק גם מסושי צמחוני בהריון. הריון קל ומוצלח !
האם אפשר לקבל תגובה של רופא???