ויטמין B-SIX ובחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי בספר כי ניתן לקחת ויטמין B6 להקלת הבחילות בזמן ההריון. רציתי לדעת האם זה באמת מומלץ או שעדיף להימנע (אני עכשיו בשבוע 10). לפני ההריון, בתקופה שעוד לקחתי גלולות, הייתי לוקחת ויטמין B6 בשבוע של המחזור, בהמלצת רופא הנשים שלי. האם יש לכם המלצות נוספות (טבעיות) להקלת הבחילות. תודה מראש.
שלום אלה ! אני לא רופאה. לגבי נטילת ויטמין כזה או אחר, אני חושבת שכדאי לשאול את דעתו של הרופא. לגבי טיפים להקלת הבחילות , תיכנסי ל"הריון ולידה-אתרים ברשת", בצד שמאל של העמוד בתמונת המקלדת, יש שם צרור עצות למלחמה בבחילות וצרבות. תוכלי גם לערוך חיפוש בפורום זה ( המלבן השחור למעלה), לפי - בחילות - ויתכן שתקראי עוד עצות שניתנו על ידי נשים אחרות כאן בפורום. כדאי לשאול גם את הרופא, אולי יש לו טיפים נוספים. תרגישי טוב, אהובה