דופק לאם ולעובר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם יש מצב שניתן לשמוע עם מכשיר ששומעים דופק על הבטן את הדופק של האמא ואת הדופק של העובר ?????? ולפי קצב הדופק ניתן לדעת שהאיטי יותר הוא של האמא והמהיר יותר הוא של העובר? או ששומעים רק את של העובר ולא ניתן בכלל לשמוע את של האמא? תודה
שלום גילי ! המכשיר שקולט את הדופק אינו מזהה למי הוא שייך, אבל הקצב שונה מאד : דופק של מבוגר הוא כ-60 עד 80 לדקה, ושל עובר - 120 עד 160 לדקה. לא נתקלתי מעולם במכשיר שקלט בו זמנית גם דופק אימהי וגם דופק עוברי, אבל אולי זה אפשרי... הריון קל ובריא !