דימום והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר חצי שנה לאחר הפסקה של גלולות , שמתי לב שמאז שהפסקתי המחזור התארך לי בין 8-10 ימים יותר , המחזור האחרון שלי היה לפני 35 יום ( המחזור הפך לא סדיר ) , אתמול הופיע לי דימום ( צבע ורדרד ) אך המחזור לא הופיע לאחר חצי יום מה שלא אופייני אצלי בדר"כ , האם אני בהריון מהם התסמינים ?, האם הם דומים לאלה של מחזור ומתי הם מופיעים ( הפטמות כואבות וגם כל הבטן לא רק התחתונה ) ???? מחכה לתשובה ...
שלום יפית ! סימנים של תחילת הריון מאוד דומים לסימנים שלפני מחזור, אבל למה לעסוק בניחושים ? הכי פשוט לבצע בדיקת דם, ולקבל תוך כמה שעות תשובה מדוייקת ואמינה. בהצלחה !