האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בעיה.. לפי תוצאות הבדיקה האחרונה של ה- hcg הכמות היא 13,047 mlu/ml אין לי מושג מה זה אומר. האם אני בהריון? למה הם לא כותבים תוצאות ברורות לאנשים שלא מבינים בזה??
יעל, אני לא רופאה. להבנתי, אפשר להגיד לך מזל טוב! לחצי על תמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד, ותגיעי להסבר על בדיקת דם להריון- רמות hcg. לשאלתך למה לא כותבים תוצאות ברורות למי שלא מבין - בעקרון תוצאות בדיקות אמורות להגיע לרופא, הוא מבין מה פירוש התוצאות, והוא זה שצריך להסביר לפציינט. בהצלחה, אהובה