אכילת חריף בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב האם מותר לאכול חריף בהריון? יום יום? האם מותר לאכול שום טרי כל יום? לפחות 2 שיני שום ביום? תודה
שלום גילי ! אינני רופאה . כדאי שתשאלי כאן : פורום תזונה נבונה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/897 פורום תזונת נשים - http://www.starmed.co.il/Forum/65 אהובה
שלום גילי ! אני לא רופאה. אם את רגילה לאוכל חריף - אין מניעה להמשיך באותו תפריט (אלא אם את סובלת מצרבת...) העובר אינו מושפע מחריפות האוכל, ואפילו בהנקה מותר לאכול חריף ללא חשש. הריון קל ומוצלח !