בדיקת דם ד ח ו ף ד ח ו ף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך 22 לחודש לנובמבר היה המחזור החודשי שלי מאז יש לי איחור של שבועיים, ליפני פחות משבוע עשיתי בדיקת דם והיה מספר בטה 22 וזה היה ביום שלישי שעבר, וזה היה לפני חמישה ימים, הרופא אמר שכניראה זה לא הריון, לציין שהריון זה אחד הדברים החשובים לי ביותר, הרופא נתן לי לעשות בדיקה נוספת, עשיתי את הבדיקה היום והבטה היה מספר 180, ברצוני לציין שיש לי כל הזמן הפרשות חומות, רציתי לדעת אם זה הריון, ואם זה מסוכן שיש לי הפרשות תודה רבה
שלום לורה ! אני לא רופאה. בעין בלתי מקצועית, רואים עלייה יפה של הבטא - יכול להיות שההריון שלך צעיר ממה שמחושב, ולכן התחיל עם ערך מאד נמוך. ההפרשות אינן מסוכנות - יש נשים שמדממות ממש לאורך שבועות רבים בהריון, אבל הייתי מציעה לך לבקש בדיקת פרוגסטרון. הרבה פעמים ההפרשות מעידות על רמה נמוכה מדי, ועל הצורך בתמיכה הורמונלית בשליש הראשון של ההריון. בהצלחה !