רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 35 .עד לפני כשבועיים לחץ הדם שלי היה נמוך, לפני כשבועיים חלה עליה בלחץ הדם - הוא בתחום הנורמלי אבל יחסית למצב קודם עלה. בנוסף כמות החלבון בשתן היא פי 3 מהנורמלי - נמצא לאחר איסוף של 24 שעות ויש לי בצקות. הרופא בקופת חולים אומר לי לא לדאוג - האם אלה לא סימנים של רעלת? ביומיים האחרונים אני סובלת משילשולים והקאות - יתכן וזה וירוס. האם יתכן קשר לשאר התופעות. תודה.
שלום מיכל ! אני לא רופאה. בצקות הן טבעיות בסוף ההריון, לחץ הדם שלך אינו חריג, ורק החלבון בשתן אינו תקין - אבל אם הרופא אינו מודאג, אני הייתי סומכת על חוות דעתו. אם את עדיין מודאגת, בקשי להיבדק אצל רופא נוסף. בהצלחה !