היריון וביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 26 והפסקתי גלולות לפני 4 חודשים. מחזור ראשון היה אחרי 32 יום שני אחרי 29 יום והשלחישי אחרי 42 יום. היום אני ביום ה-14 למחזור הרביעי. אני ובעלי מקיימים יחסים מיום ראשון ומתכוונים להמשיך כל יום עד המחזור הבא (בתקווה לא לקבלו). ביום רביעי עברתי טיפול שיניים וגם לקחתי אנטיביוטיקה (כיוון שיש לי רשרוש בלב). האם הדבר יכול להזיק? בנוסף, ביום שני עד רביעי בעלי לא יהיה בארץ. האם אנו עלולים לפספס את הימים בהם אוכל להיכנס להיריון? או שמספיק לפני ואחרי? תודה רבה על המענה ושנה טובה! נ.ב. כמה זמן נשאר הזרע בגוף האישה?
שלום שרון ! אני לא רופאה. התשובה היחידה הודאית עבורך - אורך חיי הזרע בגוף האשה הוא כשלוש יממות. לגבי כל השאר, נראה לי שעשיתם כל מה שאפשר, ונקווה לטוב... בהצלחה !