ציסתיכ הידרומה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון ובסריקת מערחות מוקדמת רופא מצה אצל האובר ציסתיכ הידרומה...אני בפחד אתומי ...מי מה זה יכול ליהיות ? ועם יש סיכוי לתינוק ליהיות?
שלום אורלי, אני לא רופאה. אני מציעה לך לפנות לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 כדאי שתעתיקי את תוצאת הבדיקה בצורה מדוייקת, בעברית או בלועזית. בכל מקרה, את יכולה לבקש הסבר מהרופא שביצע את הבדיקה , או מהרופא המטפל. שבת שלום, אהובה