שאלה לצליל או למי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן ! אני בשבוע ה12 ונדמה לי שיש לי שינוי בבטן , היא קצת בולטת החוצה. רציתי לדעת האם זה אופייני לשבוע זה או שסתם נפוחה לי הבטן מסיבות אחרות , ואם לא , אז מתי הבטן מתחילה לבלוט החוצה תודה יפית
שלום יפית ! לכל אחת הבטן "יוצאת" בשלב אחר, וזה משתנה גם מהריון להריון. בשבוע 12 הרחם מתחיל לבלוט מעל עצמות האגן הקטן, ויכול להיות שכבר מתחילים להרגיש את התפיחה בבטן. אם כך זה אצלך - זה בסדר גמור. הריון קל ומוצלח !