נולדה לי השלישית, תינוקת נהדרת - בעקבות תרופה הו
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אין מה להשוות לא את ההריון ולא את הלידה. הייתי בתחילת ההריון סמרטוט לא רציתי לראות לא את בעלי ולא את הבית והילדים. קיבלתי תרופה הומאופתית מרומאופת קלאסי וההריון מאותו רגע היה תענוג, הלידה היתה קלה ונולדה לי תינוקת טובה, שלווה. ההנקה חלקה ואני נהנית וגם האחים הגדולים. שמחה בבית והפעם לא נחלשתי בכלל מהלידה. ממליצה לכולם הומאופתיה קלאסית בהריון, ההומאופת אמר לי שבהריון ובלידה האשה באה לידי ביטוי בצורה הגדולה ביותר לכן טיפול בהריון מאד משמעותי, לאמא ולתינוק.
לקריאה נוספת והעמקה