בדיקת אבהות-בבקשה זה דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7,גילית שאני בהריון רק לפני שבועיים. לפי החישוב של רופא הנשים,אני בהריון מהאקס שלי. רק שיש בעיה אחת,אחרי שנפרדנו אני והוא,הייתי עם מישהו אחר אחרי 10 ימים. עכשיו הוא רוצה שנעשה בדיקת אבהות. השאלה שלי היא האם אפשר בשלב כזה לעשות בדיקה? איך היא מתבצעת,והיכן? והכי חשוב,האם יש אפשרות שהרופא יטעה ב-10 ימים?כי לפי החישוב שלו זה בטוח מהאקס שלי.והימים האלה מאוד קריטיים. אודה לכל מי שיענה לי בהקדם,אני זקוקה לתשובה דחוף.
שלום מאיה ! אני לא רופאה. כדי לקבל תשובה מוסמכת, יש פורום באתר משרד הבריאות בנושא גנטיקה, כדאי שתשאלי שם - http://www.health.gov.il/forums/forum.asp?cid=25&fid=14 שימי לב להערה הכתובה שם: במקרה של צורך בתשובה דחופה, יש לפנות למכון לייעוץ גנטי.... כל טוב, אהובה
אני אפנה לשם. תודה רבה בכל אופן . מאיה