בלוטת התריס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול - האם יש טעם לאבחן פעילות לא תקינה ( יתר/ תת) של בלוטת ההריון באשה הרה והאם ניתן לטפל אם כן מה החשיבות הטיפול בכך עבור העובר והאם ? תודה מראש מעיין
שלום מעיין ! תשובה כללית - חשוב לאבחן וחשוב לטפל, במיוחד בהריון. מכיוון שאני לא רופאה, אין לי פרטים מלאים לתת לך, ואני מציעה שתפני לפורום הזה : http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/792 בהצלחה !
שלום, בהמשך לתשובתה של צליל - יש פורום נוסף שניתן להיעזר בו - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/571 אהובה