דופק עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, רק לפני יומיים גיליתי שאני בהריון... רציתי לדעת באיזה שבוע כבר אפשר לראות את הדופק של העובר באולטא סאונד ומתי בכלל עושים אולטרא סאונד ראשון... תודה מראש
רציתי להגיד לך שאני ממש במצב דומה. שלשום הייתי אצל הרופא ולאחר בדיקת שתן ואולטראסאונד הוא קבע כי אני בהריון בשבוע הרביעי (למרות שלפי חישוביי דרך האתר זה יוצא שבוע שישי). בשלב זה לא ניתן להבחין בדופק. הוא ביקש שאחזור בעוד 10 ימים לאולטראסאונד נוסף. אז מכך אני מסיקה שבשבוע 6 או 7 ניתן כבר לזהות את הדופק. בהצלחה לשתינו. בטי