כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה טופלתי באיקקלומין וכנראה שנכנסתי לביוץ ע"י הזריקה שקיבלתי ביום ה- 13 לוסת, בימים האחרונים אני סובלת מכאבים בבטן התחתונה מצד ימין - האם יתכן שנכנסתי להריון ? בתודה מראש יעל
שלום יעל . בוודאי שיכול להיות שנקלטת , אבל זה ממש מוקדם לדעת . כאבים כאלו יכולים להיות גם מהביוץ עצמו וגם יכול להיות שהשחלות קצת נפוחות ולוחצות ומכאן נובע הכאב . בכל אופן גם אם ההריון נקלט זה לא אומר שזה סופו של תהליך , הביצית המופרית צריכה לרדת לרכם וזה לוקח כמה ימים ואז להקלט בו . מקווה עבורך שאכן נקלטת חכי בסבלנות רק בעוד שבועיים אפשר יהיה לראות זאת בבדיקת דם פשוטה . בהצלחה.! יפית