תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מסיימת שבוע 26 וביומיים האחרונים נחלשו אצלי התנועות, אני עדיין מרגישה מדי פעם במהלך היום פקפוקים ולפעמים גם תנועות חזקות יותר, אבל זה לא התנועות שהרגשתי לפני שלושה ימים. ממיקום התנועות יש לי הרגשה שהעובר שינה את מקומו ואולי זו הסיבה לשוני בתנועות, אבל אני לא בטוחה. האם יש ממה להילחץ או שבשבועות האלה כל תנועות נחשבות תנועות ואין מה לרוץ למיון/לרופא?
שלום הדר ! כל תנועה נחשבת לצורך הספירה, ובהחלט יכול להיות ששינוי התנוחה של העובר משפיע על עוצמת התנועות,אבל אם תחושת הבטן שלך לא טובה, למרות הכל - גשי להיבדק. עדיף ללכת עשר פעמים מיותרות לרופא ולא להחמיץ פעם אחת חשובה. בהצלחה !