בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום, המחזור שלי סדיר (כל 28 יום), אולם כעת הוא מאחר כבר ב-3 ימים. ביצעתי אתמול בדיקת הריון ביתית אולם התוצאה הייתה שלילית (יש לציין שהכנתי את השתן של הבוקר אולם ביצעתי את הבדיקה רק מספר שעות לאחר מכן כשהייתה ברשותי ערכת הבדיקה). האם ייתכן כי תוצאות הבדיקה שגויות? תודה רבה.
שלום חגית ! יש סיכוי קטן לטעות בבדיקה הביתי, במיוחד כשהיא נותנת תשובה שלילית למרות שיש הריון. אני מציעה לך לבצע מחר בדיקת דם, ותוך כמה שעות תהיה לך תשובה אמינה ומדויקת. כמובן שאם אינך בהריון, כדאי לפנות לרופא לבירור סיבת האיחור. בהצלחה !