בדיקות בהריון - נא עזרתכן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון שני (הראשון הסתיים בשמחה רבה עם תוצאה מושלמת לפני שנה בדיוק!!) אך אינני זוכרת באילו שבועות עלי לבצע כל בדיקה, אשמח באם תרעננו את זכרוני. כמו כן אני בשבוע 9+4 עם בחילות אינסופיות - מה לעשות? זה פשוט בלתי נסבל!!!!
שלום, אינני רופאה. אם תלחצי על תמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד (הריון ולידה-אתרים ברשת), תקבלי מידע כללי אודות בדיקות בהריון, ומאמר ובו עצות כיצד להתמודד עם בחילות וצרבות. המידע לא מחליף את היעוץ אצל הרופא המטפל. תרגישי טוב ובהצלחה, אהובה