היה לי איחור במחזור בבדיקה ביתית התוצאה חיובית ,
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה ניתן ללמוד מזה? יום לאחר הבדיקה המחזור הגיע (לצערי כי אני מחכה להכנס להריוןלאחר 10 שנות נישואין)של שבועיים קיבלתי המחזור היתכן? מאוכזבת מאוד מהבדיקה שעלתה לא מעט כסף ולא דייקנית?
שלום חגית ! אני לא רופאה. צר לי על האכזבה. הבדיקות הביתיות לרוב מדייקות, ואם יש טעות - בד"כ מופיעה תשובה שלילית למרות שיש הריון, ולא להיפך. יכול להיות שהבדיקה לא היתה תקינה, אבל הרבה יותר הגיוני שחווית "הריון כימי" - כלומר עלייה ברמת הבטא, אך לא נוצר שק הריון והמצב נפסק מעצמו לאחר מספר ימים. פעם לא היו מזהים מצב כזה, ודיברו פשוט על איחור במחזור. היום בזכות הבדיקות הרגישות ניתן לאתר גם הריונות כימיים. בפעם הבאה, ואני מאחלת לך שתגיע בקרוב, פשוט גשי לבצע בדיקת דם. זו תשובה אמינה ומדידה, שנותנת גם מידע על התפתחות ההריון. בהצלחה !
יתכן שכמות של אנטיביוטיקה שלקחתי בשל שפעת ,זו שגרמה לי להפסקת התהליך?