בטא נמוכה ודימום - שאלה נוספת לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום, קודם כל תודה על התשובה ועל התמיכה (משום מה לא הצלחתי לעשות reply לתשובה שלך. איך עושים ?) עשיתי היום בדיקת בטא נוספת ואני אדע מחר. תוך כמה זמן הבטא אמורה להתאפס ומה עושים אם לא ? האם הריון כימי שכיח יותר באנדומטריוזיס ? האם יכול להיות קשור לזרע לא תקין ? תודה, מאי
שלום מאי ! הבטא יורדת תוך מספר ימים (אבל לא בקצב אחיד אצל כל הנשים). מבצעים מעקב, וכל עוד יש מגמת ירידה - זה בסדר. אם אין ירידה, מוודאים שלא מדובר בהריון חוץ רחמי, ואז מטפלים בגלולות שיוצרות דימום ומנקות את הרחם. לגבי אנדומטריוזיס, או תקינות הזרע - אינני יודעת. כדאי לברר עם רופא שמתמצא בפוריות. בהצלחה !
שלום צליל, תודה על התשובה. בינתיים קיבלתי תשובה שלילית לבטא אז אני מבינה שלא יהיה צורך בטיפול. לפחות זה... האם יש מניעה לנסות להיכנס להריון כבר החודש ? תודה, מאי