לקיחה נכונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון שבוע 24,מקיאה כל הזמן ומטופלת בנרות פראמין. לפני כשבוע התחילו לי צירים מוקדמים,ולבעיה זו קיבלתי נרות מיוחדים שעוצרים את הצירים אני מבולבלת ולא יודעת אם אין בעיה עם אני לוקחת את שני סוגי הנרות כי אני חייבת את הנרות להקאה,מכיוון שאחרת אני מתייבשת ואת הנרות לצירים כמובן שאני צריכה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליטל ! את שתי התרופות ודאי קיבלת בהמלצת רופא - ואם הוא מודע לשתיהן, הוא בודק אם אין בעייה בשילוב שלהן. אם יש לך צירים מוקדמים חשוב עוד יותר שתימנעי הקאות והתייבשות. בהצלחה !