כאבי גב ו...בגדים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נכנסתי כרגע לחודש הרביעי ויש לי שתי שאלות: א. לפני כשבוע סחבתי תיק נורא כבד על הכתף, ומאז הגב לא מפסיק לכאוב. האם יש משחה שאפשר למרוח (כי שמעתי שוולטרן אסור), או טיפול ביתי אפשרי אחר? ב. איפה אפשר למצוא בגדי הריון במחיר סביר?? תודה, יעל.
הי יעל לגבי משחה אני לא יודעת, אבל אם את מאזור המרכז את יכולה לנסוע לשוק ראש העין ביום שישי ויש שם חנות עודפים של רמי לי. אותם בגדים ב 1/4 מחיר. כמו ג'ינס ב- 50ש"ח. שווה
הי יוליה, את יודעת את הכתובת המדויקת? תודה :-) יעל.
שלום יעל ! לגבי בגדים - ענו לך. לכאב הגב את יכולה להיעזר במשחת בנגאי - משחה טבעית שמותרת בהריון, או לפנות לרפואה משלימה (כירופרקטיקה, למשל). בהצלחה !