כאבי גב בלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, אני סובלת מעקמת של עמוד השדרה ואני חוששת מכאבים בגב במהלך הלידה. האם יש תנוחות מומלצות יותר (ופחות) ללידה כדי להפחית את הכאבים? יש לי כל הכוונה לבקש אפידורל אבל עד שנותנים אותו... חוץ מזה שמעתי על נשים שלא הספיקו לתת להן אפידורל... בבקשה, אם יש מישהי שמכירה ויודעת ויש לה רעיון איך מתמודדים עם זה... הפחד מהלידה עצמה הוא מספיק, אני לא צריכה את תוספת הפחד... המון תודה !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נתי ! אני ממליצה על הכנה ללידה, ו/או שיחה עם מיילדת מבית החולים שבו את מתכוונת ללדת. עצם הידיעה תפחית את הפחד, ותקבלי בוודאי גם עצות מעשיות. בהצלחה !